سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین روش رفع محدودیت سنی پیج زیر 13سال اینستاگرام

رفع محدودیت سنی در اینستاگرام، طی چند وقت اخیر (خرداد ماه 1402 یا به عبارتی june 2023)باعث از دست دادن اکانت اکثر کاربران در این پلتفرم شده است. بدین ترتیب که اینستاگرام از صاحب اکانت های کاری (کریتور) درخواست تعیین حداقل سن را دارد، و افرادی که مجاز به مشاهده ی پیج و محتوای اکانت آنان هستند را کنترل نماید.

 

غیرفعال شدن یا قفل شدن اینستاگرام، مشکل بزرگی است که اگر طبق دستورالعمل و راه حل های مناسبی برای بازیابی اقدام نشود، ممکن است باعث از بین رفتن حساب کاربری شما برای همیشه گردد. یکی از دلایل مسدود شدن حساب کاربری شما در اینستاگرام ثبت سن زیر 13 سال می‌باشد.

 

اگر هنگام ویرایش سال تولد خود در حساب کاربری‌تان به اشتباه تاریخی را انتخاب کنید که زیر 13 سال سن را محاسبه کند، قطعا پس از مدتی حساب کاربری‌ شما تعلیق می‌گردد، زیرا شرط استفاده از اینستاگرام طبق قوانین این پلتفرم رعایت حداقل سن 13 سال می‌باشد. قصد داریم در این نوشتار رفع محدودیت سنی در اینستاگرام یا به بیان دیگر بازیابی پیج زیر 13 سال اینستاگرام، را توضیح دهیم.

 

علت مسدودی سن اینستاگرام

 

همانطور که اشاره کردیم علت مسدودی سن اینستاگرام، اشتباه وارد کردن تاریخ تولد حساب کاربری شما هنگام ثبت نام در اینستاگرام است.

 

اگر در مرحله ثبت نام، تاریخ تولد خود را وارد نکرده‌باشید، در حین استفاده از این اپلیکیشن، الگوریتم اینستاگرام به شما یادآوری می‌کند که تاریخ تولد خود را وارد نمائید و در صورت وارد کردن تاریخ زیر 13 سال اکانت کاربری شما معلق می‌گردد.

 

بنابرابن برای جلوگیری از انسداد همیشگی آن، 30 روز فرصت دارید تا برای رفع محدودیت سنی در اینستاگرام اقدام نمائید. پیغام مرتبط به تعلیق حساب کاربری شما You may not be old enough to use Instagram مطابق تصویر زیر می‌باشد.

 

رفع محدودیت سنی در اینستاگرام

 

به طور کلی جهت رفع محدودیت سنی اینستاگرام (رفع محدودیت پیج زیر 13 سال)، ابتدا وارد Setting (تنظیمات) اکانت خود شوید، سپس با توجه به نوع پروفایل خود Business و یا Creator را لمس نمایید، و بعد از قسمت “Minimum Age”، سن پیش فرض که توسط اینستاگرام قرار داده شده را به سنی بالا تر از 13 سال تغییر دهید.

 

چنانچه با تصویر زیر مواجه شده اید، گزینه appeal به معنای “درخواست” را انتخاب کرده یا مستقیما از طریق لینک صفحه پشتیبانی اینستاگرام با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط بگیرید.

 

توصیه ما این است که پیش از هر اقدامی، از ابزارهای تغییر آی‌پی (وی‌پی‌ان VPN) استفاده کنید. در صفحه پشتیبانی اینستاگرام فرمی وجود دارد که باید برای پر کردن آن اقدام نمائید.

 

جهت پر نمودن فرم:

 

در کادر Full name نام و نام خانوادگی خود را وارد نمائید.

 

در کادر Email Address ایمیل یا پست الکترونیکی‌ را که هنگام نام نویسی درج نموده‌اید را وارد کنید. در صورتیکه برای ایجاد حساب کاربری از ایمیل استفاده نکرده اید نیز، این کادر را خالی رها نکنید و با ورود یک ایمیل معتبر، امکان ارتباط پشتیبانی اینستاگرام با خودتان را فراهم آورید.

 

در کادر instagram username نام حساب کاربری خودتان را وارد کنید.

 

در کادر Date of birth تاریخ تولد صحیح خودتان را وارد نمائید.

 

از قسمت Your ID با انتخاب Browse یک مدرک هویتی معتبر را بارگذاری نمائید. توصیه ما استفاده از تصویر گذرنامه(پاسپورت) است، زیرا معتبرترین مدرک هویتی توسط پشتیبانی اینستاگرام در نظر گرفته می‌شود. در غیر این صورت از تصویر کارت ملی یا تصویر صفحه اول شناسنامه استفاده نمائید.

 

در کادر Any additional info اطلاعات تکمیلی را در صورت نیاز اضافه نمائید. جهت انجام این مرحله متنی آماده را برای شما در نظر گرفته ایم که با درج این متن، میتوانید از این قسمت با موفقیت عبور نمایید.

 

I submitted my birth date mistakenly in Shamsi calendar and my correct birth date in Georgian is 1994/05/05.

 

به جای تاریخ وارد شده در جمله پیش‌فرض بالا، تاریخ تولد میلادی و صحیح خود را وارد نمائید. جمله بالا عنوان می‌دارد که به اشتباه تاریخ تولد خود را طبق تاریخ شمسی وارد کرده‌اید و تاریخ تولد صحیح شما به صورت میلادی اصلاح می‌گردد.

 

سپس دکمه “send” را انتخاب کنید، که درخواست شما برای پشتیبانی اینستاگرام ارسال گردد. به دلیل تعداد بالای درخواست‌های ارسالی برای پشتیبانی اینستاگرام، ممکن است فرآیند بررسی و پاسخ به درخواست رفع محدودیت سنی در اینستاگرام به درازا بیانجامد، توصیه می‌کنیم که از ارسال درخواست مجدد خودداری نمائید.

 

کلام آخر

 

مطلب فوق دررابطه با رفع محدودیت سنی اینستاگرام و همچنین بازیابی اکانت زیر 13 سال در این پلتفرم می باشد. اصلی ترین دلیل مسدودی سن اینستاگرام، جلوگیری از مشاهده تصاویر و کلیپ های غیر اخلاقی، تصاویری با صحنه های دلخراش و محتوایی می باشد که مشاهده آن، برای این سن از اشخاص جامعه مناسب و مفید نمی باشد.

 

گاهی نیز ممکن است در واقعیت سن شما بالای 13 بوده، اما در تنظیمات اینستاگرام، به دلیل سهل انگاری سن خود را زیر 13 سال وارد کرده باشید! که در مقاله به رفع این مشکل پرداخته و راه آن را همراه با تصاویر و متنی پیش فرض شرح داده ایم.

 

طبق گزارش کاربران ممکن است در مواردی سرورهای اصلی اینستا، درخواست بازیابی اکانت زیر 13 سال شما را نپذیرند، درنتیجه شما میتوانید جهت رفع این مشکل با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام مجموعه تماس گرفته، و در کوتاه ترین زمان به حل این مشکل بپردازید.