سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جعبه ابزار: معرفی بهترین برنامههای پخش موسیقی برای اندروید

بهترین موزیک پلیر های اندروید

بدون شک معرفی یک برنامه خاص به عنوان بهترین موزیک پلیر اندروید ممکن نیست و گزینه مناسب برای هر کاربر با توجه به نیازهای او متفاوت خواهد بود. امکانات متنوع مثل اکولایزر، پشتیبانی از کدک‌های صوتی گوناگون و رابط کاربری چشم‌نواز در کنار ویجت‌های کاربردی از جمله مواردی هستند که علاقه‌مندان در هنگام انتخاب چنین برنامه‌هایی به آن‌ها دقت می‌کنند.

1. برنامه Poweramp Music Player

اپلیکیشن Poweramp Music Player یکی از قدرتمند‌ترین عناوین پخش موسیقی در سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود که در کنار اجرای فایل‌های آفلاین موجود روی حافظه داخلی می‌تواند از استریم بر پایه پروتکل HTTP هم پشتیبانی به عمل آورد. همچنین از جنبه‌های گوناگون اکوسیستم اندروید مانند اندروید آتو، کروم کست و دستیار صوتی گوگل هم بهره می‌گیرد که امکان استفاده از قابلیت‌ها را برای کاربر آسان‌تر می‌سازد.

 
 

بهترین موزیک پلیر اندروید
 

در داخل برنامه Poweramp Music Player گزینه‌های متنوعی برای تنظیم اکولایزر وجود دارد که برخی از آن‌ها با حالت‌های پیش‌فرض می‌توانند تغییرات دلخواه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعمال کنند. قسمت تنظیمات اپ هم شامل گزینه‌های بسیار فراوانی است که قطعا می‌تواند برای علاقه‌مندان جذاب باشد. نسخه رایگان آن در گوگل پلی برای 15 روز قابل استفاده خواهد بود و می‌توان از نسخه کرک شده آن را از منابع غیر رسمی هم دانلود نمود.

دانلود رایگان برنامه Poweramp Music Player برای اندروید

Poweramp Music Player (Trial)
  • Poweramp Music Player (Trial)
  • قیمت: رایگان - نسخه آزمایشی
  • سازنده: Max MP
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 14 مگابایت

2. برنامه AIMP؛ بهترین موزیک پلیر رایگان اندروید

بدون شک می‌توان اپلیکیشن AIMP را در میان بهترین موزیک پلیر های رایگان اندروید قرار دارد که نسخه مخصوص دسکتاپ آن نیز از محبوبیت بالایی میان کاربران برخوردار است. این اپ می‌تواند فرمت‌های رایج صوتی مثل MP3 و FLAC را به روانی اجرا کند و قدرت مانور زیادی در زمینه شخصی‌سازی و بهره‌گیری از پوسته‌های سفارشی ارائه می‌کند.

برنامه AIMP
 

محیط برنامه AIMP کمی با عناوین رقیب متفاوت است و احتمال دارد عادت کردن به آن کمی زمانبر باشد؛ اما همچنان بسیار ساده طراحی شده است و کار با آن آسان به نظر می‌رسد. زبان طراحی متریال دیزاین هم یکی از المان‌های جذاب موجود در اپ است که به جذابیت منوها و صفحات افزوده است. اکولایزر قدرتمند، پشتیبانی از استریم HTTP و تطبیق خودکار حجم صدا از دیگر قابلیت‌های مهم این برنامه محسوب می‌شوند. تنها مشکل بزرگ آن، ناسازگاری و برخی مشکلات روی دستگاه‌هایی با MIUI و EMUI است.

دانلود رایگان برنامه AIMP برای اندروید

	 AIMP
  • AIMP
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Artem Izmaylov
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 11 مگابایت

3. برنامه doubleTwist Music & Podcast Player

اپلیکیشن doubleTwist در سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های بسیاری داشته است و درحال حاضر یکی از عناوین محبوب در نزد صاحبان دستگاه‌های اندرویدی به شمار می‌رود. اگرچه کاربران باید برای دسترسی به تمامی امکانات آن به سراغ نسخه پولی بروند؛ اما نسخه رایگان هم شامل تمامی قابلیت‌های پایه و کاربردی می‌شود. همچنین بهره‌گیری از نسخه کرک شده همیشه یکی از گزینه‌های در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

بهترین موزیک پلیر اندروید
 

از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه doubleTwist باید به پشتیبانی از کدک‌های صوتی متنوع مثل FLAC و ALAC، رابط کاربری ساده، پشتیبانی از کروم کست و اندروید آتو اشاره نمود. در نسخه پولی پشتیبانی از قابلیت AirPlay اپل نیز به اپ اضافه می‌شود و در حالت پرمیوم امکانات بیشتری مثل اکولایزر 10 کاناله و پوسته‌های سفارشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه رایگان در کنار پشتیبانی از استریم، امکان گوش دادن به ایستگاه‌های رادیویی را هم فراهم می‌سازد.

دانلود رایگان برنامه doubleTwist Music & Podcast Player برای اندروید

doubleTwist Music & Podcast Player with Sync
  • doubleTwist Music & Podcast Player with Sync
  • قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: doubleTwist ™
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 27 مگابایت

4. برنامه MediaMonkey؛ بهترین موزیک پلیر اندروید برای همگام‌سازی

اپلیکیشن MediaMonkey یکی از عناوین کمترین شناخته شده در نزد کاربران است که امکانات وسیع و پیشرفته‌ای را در زمینه پخش موسیقی ارائه می‌دهد. دسته‌بندی پیشرفته انواع فایل‌ها از جمله کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها یکی از نقاط قوت بزرگ آن است که از فیلترهای متنوعی مثل هنرمند یا مجری قطعه پشتیبانی می‌کند. سایر امکانات پایه و استاندارد مثل اکولایزر هم در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برنامه MediaMonkey
 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه MediaMonkey، پشتیبانی از همگام‌سازی کتابخانه فایل‌های صوتی از طریق وای‌فای بین موبایل و کامپیوتر است که می‌تواند زحمت جابه‌جایی آن‌ها به صورت دستی را از بین ببرد. البته تنظیم این قابلیت هم کمی پیچیده است و احتمالا برای به ثمر رساندن آن به کمی زمان نیاز خواهید داشت؛ ولی چنین امکانی در اغلب عناوین رقیب به چشم نمی‌خورد. در صورت نیاز می‌توان همگام‌سازی با کامپیوتر را از طریق کابل هم به انجام رساند که مشابه آی‌تونز است و می‌تواند برای یکپارچه‌سازی کتابخانه‌ها در دستگاه‌های مختلف مفید و کاربردی باشد.

دیجاتو